Relacje inwestorskie IZOOSEIE
Relacje inwestorskie Interzero
Relacje inwestorskie Interzero
Relacje inwestorskie Interzero Organizacji Odzysku Opakowań i Organizacji Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego S.A.
BRAK WEZWAŃ
NONE CALLS
Relacje inwestorskie IZOOO
Relacje inwestorskie Interzero
Relacje inwestorskie Interzero
Relacje inwestorskie Interzero Organizacji Odzysku Opakowań S. A.
DRUGIE WEZWANIE DO ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW AKCJI
Działając w imieniu INTERSEROH ORGANIZACJA ODZYSKU OPAKOWAŃ S. A. z siedzibą w Warszawie, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000266658, posiadającą numer NIP 5213409980, w wykonaniu obowiązku wynikającego z art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 30 sierpnia 2019 r. o zmianie ustawy – Kodeks spółek handlowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2019 r. poz. 1798; zm.: Dz. U. z 2020 r. poz. 288 i poz. 875) wzywamy akcjonariuszy INTERSEROH ORGANIZACJA ODZYSKU OPAKOWAŃ S.A. do złożenia w Spółce dokumentów akcji w terminie do końca października 2020 r.
Na podstawie złożonych dokumentów akcji sporządzone zostaną wpisy w rejestrze akcjonariuszy, który będzie prowadzony przez Dom Maklerski Copernicus Securities S.A. wybrany uchwałą Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy.
Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z w/w ustawą obowiązująca moc dokumentów akcji wydanych przez spółkę wygasa z mocy prawa z dniem 31 marca 2021 r. Z tym samym dniem uzyskują moc prawną wpisy w rejestrze akcjonariuszy. Po dniu 31 marca 2021 r. wobec spółki uważa się za akcjonariusza tylko tę osobę, która jest wpisana do rejestru akcjonariuszy. Dokument akcji zachowuje moc dowodową wyłącznie w zakresie wykazywania przez akcjonariusza wobec spółki, że przysługują mu prawa udziałowe, do dnia 31 marca 2026 r.
Zarząd INTERSEROH ORGANIZACJI ODZYSKU OPAKOWAŃ S. A.
Data opublikowania: 14.10.2020
SECOND CALL TO SUBMIT SHARE DOCUMENTS
Acting on behalf of INTERSEROH ORGANIZACJA ODZYSKU PAKOWAŃ S.A. with its registered office in Warsaw, entered into the Register of Entrepreneurs under the KRS number 0000266658, NIP number 5213409980, in compliance with the obligation resulting from art. 16 sec. 1 of the Act of August 30, 2019 amending the Act – Code of Commercial Companies and certain other acts (Journal of Laws of 2019, item 1798; amended: Journal of Laws of 2020, item 288 and item 875) we call you, as a shareholder of INTERSEROH ORGANIZACJA ODZYSKU OPAKOWAŃ S. A. to submit the share documents to the Company by the end of October 2020.
Based on the submitted share document, entries will be made in the register of shareholders, which will be kept by Dom Maklerski Copernicus Securities S.A. elected by a resolution of the General Meeting of Shareholders.
At the same time, we would like to inform you that in accordance with the above-mentioned act, the binding force of share documents issued by the company expires by operation of law on March 31, 2021. On the same day, entries in the register of shareholders will become legally valid. After March 31, 2021, only the person entered in the register of shareholders is considered a shareholder towards the company. The share document retains probative force only to the extent that the shareholder demonstrates to the company that he is entitled to share rights until March 31, 2026.
Board of directors of INTERSEROH ORGANIZACJA ODZYSKU OPAKOWAŃ S. A.
Date of publication: 14.10.2020
PIERWSZE WEZWANIE DO ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW AKCJI
Działając w imieniu INTERSEROH ORGANIZACJA ODZYSKU OPAKOWAŃ S. A. z siedzibą w Warszawie, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000266658, posiadającą numer NIP 5213409980, w wykonaniu obowiązku wynikającego z art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 30 sierpnia 2019 r. o zmianie ustawy – Kodeks spółek handlowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2019 r. poz. 1798; zm.: Dz. U. z 2020 r. poz. 288 i poz. 875) wzywamy akcjonariuszy INTERSEROH ORGANIZACJA ODZYSKU OPAKOWAŃ S.A. do złożenia w Spółce dokumentów akcji w terminie do końca października 2020 r.
Na podstawie złożonych dokumentów akcji sporządzone zostaną wpisy w rejestrze akcjonariuszy, który będzie prowadzony przez Dom Maklerski Copernicus Securities S.A. wybrany uchwałą Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy.
Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z w/w ustawą obowiązująca moc dokumentów akcji wydanych przez spółkę wygasa z mocy prawa z dniem 31 marca 2021 r. Z tym samym dniem uzyskują moc prawną wpisy w rejestrze akcjonariuszy. Po dniu 31 marca 2021 r. wobec spółki uważa się za akcjonariusza tylko tę osobę, która jest wpisana do rejestru akcjonariuszy. Dokument akcji zachowuje moc dowodową wyłącznie w zakresie wykazywania przez akcjonariusza wobec spółki, że przysługują mu prawa udziałowe, do dnia 31 marca 2026 r.
Zarząd INTERSEROH ORGANIZACJI ODZYSKU OPAKOWAŃ S. A.
Data opublikowania: 30.09.2020
FIRST CALL TO SUBMIT SHARE DOCUMENTS
Acting on behalf of INTERSEROH ORGANIZACJA ODZYSKU PAKOWAŃ S.A. with its registered office in Warsaw, entered into the Register of Entrepreneurs under the KRS number 0000266658, NIP number 5213409980, in compliance with the obligation resulting from art. 16 sec. 1 of the Act of August 30, 2019 amending the Act – Code of Commercial Companies and certain other acts (Journal of Laws of 2019, item 1798; amended: Journal of Laws of 2020, item 288 and item 875) we call you, as a shareholder of INTERSEROH ORGANIZACJA ODZYSKU OPAKOWAŃ S. A. to submit the share documents to the Company by the end of October 2020.
Based on the submitted share document, entries will be made in the register of shareholders, which will be kept by Dom Maklerski Copernicus Securities S.A. elected by a resolution of the General Meeting of Shareholders.
At the same time, we would like to inform you that in accordance with the above-mentioned act, the binding force of share documents issued by the company expires by operation of law on March 31, 2021. On the same day, entries in the register of shareholders will become legally valid. After March 31, 2021, only the person entered in the register of shareholders is considered a shareholder towards the company. The share document retains probative force only to the extent that the shareholder demonstrates to the company that he is entitled to share rights until March 31, 2026.
Board of directors of INTERSEROH ORGANIZACJA ODZYSKU OPAKOWAŃ S. A.
Date of publication: 30.09.2020
Sustainability magazine
Win-win – razem na rzecz gospodarki o obiegu zamkniętym
Czasami trzeba postawić wszystko na jedną kartę. Dokładnie to robimy w Interzero, bo naszą wizją jest świat bez odpadów.
Sustainability magazine 2024
Nasza strategia umożliwia nam przekształcenie wizji świata bez odpadów w rzeczywistość.
Łączymy siły, aby działać ALL IN
Czasami trzeba podnieść poprzeczkę - i to właśnie robimy w Interzero, kierując się wizją świata bez odpadów.
Sustainability magazine 2023
Świat bez odpadów. W oparciu o model zawarty w naszej strategii, zmieniamy wizję w rzeczywistość. Dzięki temu możemy skupiać się na tym, co ważne.
Wszystkie informacje na ten temat znajdziesz tutaj
Baza wiedzy
Baza wiedzy
Jako niezależne przedsiębiorstwo działające w środowisku międzynarodowym oferujemy swoim klientom szeroki wachlarz usług, od podstawowego przejęcia obowiązku ustawowego aż po kompleksowe rozwiązania dotyczące gospodarki odpadami.
Kontakt
Webinary i wydarzenia
Przegląd wydarzeń i webinarów Interzero
Najnowsze regulacje UE, Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta (EPR), PPWR, system kaucyjny i lokalne zmiany w prawie środowiskowym – bądź na bieżąco z naszym kalendarzem wydarzeń!
Na tej stronie znajdziesz informacje, w jakich przedsięwzięciach występujemy jako eksperci oraz będziesz mógł dołączyć do wydarzeń organizowanych przez nas. Jako lider w dziedzinie gospodarki obiegu zamkniętego, aktywnie uczestniczymy w kluczowych wydarzeniach branżowych, targach i konferencjach, aby promować innowacyjne rozwiązania w zakresie recyklingu i zrównoważonego zarządzania zasobami.
Webinary i eventy Interzero to unikalna okazja, aby poszerzyć wiedzę, uzyskać praktyczne wskazówki oraz zadać pytania naszym ekspertom. Nasze wydarzenia są skierowane do przedsiębiorców, producentów, specjalistów ds. ochrony środowiska oraz wszystkich, którzy chcą:
- lepiej zrozumieć bieżące zmiany prawne w Polsce, jak i Europie,
- pojąć system EPR (rozszerzonej odpowiedzialności producenta) i jego wpływ na prowadzenie działalności,
- zrozumieć, jakie zmiany niesie rozporządzenie PPWR,
- wprowadzić zrównoważone zmiany w swojej firmie oraz prowadzić biznes zgodny z regulacjami.
Kontakt
Materiały do pobrania
Materiały do pobrania
W tym miejscu udostępniamy wszelkie materiały informacyjne Interzero – broszury, certyfikaty, raporty i magazyny.
Katalog usług i ulotki Interzero
Certyfikaty ISO
Raporty i Edukacja Ekologiczna
Poradniki
Magazyny
O BDO
Regulamin Infolinia
Multimedia
Multimedia
W tym miejscu udostępniamy wszelkie materiały multimedialne.
Baterie, akumulatory, recykling – animacja dla małych i dużych
Interzero – nasza misja, wizja i cele – Anna Grom
Interzero – kim jesteśmy?
Konferencja Środowiskowa Interzero 2022
Butelkomat Sielaff SiCompact 2020 XL już w Polsce
One World. Zero Waste. Let’s #MoveTheDate
Interzero na Targach POLECO 2022
Cele Zrównoważonego Rozwoju – raport dla Twojej firmy
Made4Loop – kubki i boksy, które zostają w obiegu
Platforma Odpadowa Interzero – system online do zarządzania odpadami w firmie
Nasi pracownicy
Okrąglak – koncept zrównoważonego sklepu
Nota prawna
Grupa Interzero w Polsce
Interzero Organizacja Odzysku Opakowań S.A.
ul. Wiertnicza 165, 02-952 Warszawa
Tel.: +48 22 742 10 22
E-mail: biuro@interzero.pl
Zarząd: Anna Grom – Prezes Zarządu; Monika Grom – Wiceprezes Zarządu; Paweł Lesiak – Wiceprezes Zarządu; Agata Ryś – Członek Zarządu
NIP: 5213409980
KRS: 0000266658
REGON: 140718909
BDO: 000000172
Organ rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Kapitał zakładowy: 2 500 000 zł
RELACJE INWESTORSKIE – TUTAJ.
Interzero Advisory Spółka z o.o.
ul. Wiertnicza 165, 02-952 Warszawa
Tel.: +48 22 742 10 22
E-mail: biuro@interzero.pl
Zarząd: Monika Grom – Członek Zarządu; Paweł Lesiak – Członek Zarządu
NIP: 1132335293
KRS: 0000676980
REGON: 017443900
BDO: 000518378
Organ rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Kapitał zakładowy: 100 000 zł
Interzero Polska Sp. z o.o.
ul. Wiertnicza 165, 02-952 Warszawa
Tel.: +48 22 742 10 22
E-mail: biuro@interzero.pl
Zarząd: Monika Grom – Członek Zarządu; Paweł Lesiak – Członek Zarządu
NIP: 9512367010
KRS: 0000459881
REGON: 146653200
BDO: 000009153
Organ rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Kapitał zakładowy: 105 000 zł
Interzero Organizacja Odzysku Opakowań i Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego S.A.
ul. Mogilska 65, 31-545 Kraków
Tel.: +48 22 742 10 22
E-mail: biuro@interzero.pl
Zarząd: Monika Grom – Członek Zarządu; Paweł Lesiak – Członek Zarządu, Agata Ryś – Członek Zarządu
NIP: 9512530326
KRS: 0000925732
REGON: 520530764
BDO: 000552505
Organ rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Kapitał zakładowy: 5 000 000 zł
RELACJE INWESTORSKIE – TUTAJ.
Kariera
Dlaczego z nami?
Zaczynaliśmy w 1991 roku, dzisiaj jesteśmy liderem. Oferujemy zintegrowane usługi na rzecz ochrony środowiska dla klientów z każdej branży. Razem z Wami chcemy tworzyć świat bez marnotrawstwa. Dbamy o dobrą atmosferę i bezpośrednie relacje. Tylko tak powstają innowacyjne rozwiązania. Stawiamy na bliską współpracę i wymianę doświadczeń. To my budujemy kulturę naszej firmy. Konsekwentnie inwestujemy w rozwój, wzmacniając nasze talenty.
Nasze wartości
- Ludzie – wiemy, że u podstaw każdego dobrego rozwiązania leżą efektywne relacje i wzajemny szacunek
- Doskonałość – stale inwestujemy w nasz rozwój bazując na mocnych stronach oraz wzmacniając dobre postawy
- Kreatywność – cenimy innowacyjność w myśleniu i inicjatywę w działaniu
- Zasoby – koncentracja na optymalnym wykorzystaniu zasobów, to nie tylko sposób na biznes, to stan umysłu
- Odpowiedzialność – zaufanie klientów zdobywamy naszym zaangażowaniem oraz rzetelną pracą.
Interzero wspiera różnorodność, równość oraz zapobiega wykluczeniu. Decyzje dotyczące zatrudnienia podejmowane są w całości na podstawie indywidualnych kompetencji i kwalifikacji, bez względu na płeć, pochodzenie etniczne, religię, orientację seksualną, wiek czy niepełnosprawność.
Interzero w Polsce należy do struktur regionalnych Interzero Circular Solutions Europe (ICSE).
Kliknij tutaj, aby zobaczyć jakimi wartościami kieruje się ICSE w swoich działaniach.
Grupy stanowisk
Sprawdź, w którym z obszarów chcesz mieć wpływ na świat i satysfakcję z tego, co robisz.
Sprzedaż
U nas sprzedaż to nie tylko nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, proces negocjacyjny, omawianie szczegółów naszych usług, lecz również szeroka wiedza nt. świata bez marnowania, którą służymy naszym klientom już od pierwszego kontaktu. Podstawą naszej oferty jest uwaga ściśle skupiona na oczekiwaniach klienta oraz budowanie rozwiązań, często niestandardowych, szytych dokładnie na miarę jego potrzeb.
Operacje
Tutaj realizujemy skrupulatnie szeroki zakres usług środowiskowych dla naszych klient, dbamy o każdy szczegół potrzeb, automatyzujemy i nieustająco usprawniamy procesy realizacji naszych usług, aktywnie bierzemy udział w tworzeniu i wdrażaniu w życie rozwiązań środowiskowych szytych na miarę indywidualnych oczekiwań klientów.
Trading
Posiadamy zróżnicowane kompetencje, które obejmują między innymi umiejętności sprzedażowe oraz specjalistyczną wiedzę na temat gospodarki odpadami. Nasi „Traderzy” są ekspertami jeśli chodzi o wiedzę nt. recyklingu odpadów oraz kontakty z centrami, w których są przetwarzane nawet najbardziej trudne, nietypowe lub niebezpieczne odpady.
Doradztwo środowiskowe
Doradcy środowiskowi służą swoją szczegółową wiedzą specjalistyczną, operacyjną i prawną tworząc opracowania lub/i opinie dotyczące konkretnych rozwiązań środowiskowych, sytuacji problematycznych lub przeprowadzając bezpiecznie naszych klientów przez gąszcz obowiązujących przepisów prawnych i procedur formalnych z zakresu ochrony środowiska, a także wspierają klientów w prowadzeniu lub/i realizacji skutecznych kampanii edukacyjnych w obszarze ochrony środowiska.
Funkcje wsparcia biznesu
Takie działy jak Marketingu, Digitalizacji/E-commerce, HR czy Administracji na co dzień służą wsparciem zarówno w zakresie profesjonalnej realizacji usług dla naszych klientów, jak również dbając o dostarczanie narzędzi i rozwiązań usprawniających wewnętrzne funkcjonowanie Interzero.
Finanse i Kontroling
Nasi koledzy i koleżanki, którzy są biegli w liczbach finansowych standardowo dbają, aby wszystko w detalach zgadzało się w księgach rachunkowych, firma działała zgodnie z obowiązującymi przepisami, a dostęp do szczegółowych danych finansowych, analiz i raportów był sprawny i szybki dzięki nowoczesnym narzędziom.
Proces rekrutacji
Prześlij swoje CV
Właśnie tutaj uzyskasz więcej informacji kogo aktualnie szukamy, a jeśli teraz nie znajdujesz niczego dla siebie, koniecznie zostaw nam swój kontakt oraz krótko daj znać, jaka praca Cię interesuje
Przyjdź na spotkanie
Porozmawiamy w szczegółach o Twoich doświadczeniach zawodowych, talentach i naszych propozycjach, gdzie konkretnie mógłbyś wykorzystać to wszystko realizując swoje marzenia o pracy
Rozwiąż zadanie
Taka mała próbka pracy lub szerzej zakrojone tzw. Assessment Centre pozwoli nam poznać z bliska Twoje umiejętności i wiedzę, a Ty będziesz mieć dodatkową informację, jak Twój potencjał wpisuje się w rolę, którą mamy do zaoferowania
Zacznij pracę
Ciesz się nowymi możliwościami zawodowymi, jakie daje praca w Interzero
Jak się u nas pracuje?
Pracuję w Interzero, bo …
Przed rozpoczęciem współpracy z Interzero (ówcześnie Interseroh) już od kilku lat pracowałem w branży opakowaniowo-odpadowej. Wiedziałem, że Interseroh posiada doświadczenie na rynku europejskim i jest członkiem międzynarodowej grupy, zajmującej się realizacją unijnych obowiązków dot. m.in. opakowań. Decyzja nie była dla mnie trudna. Chciałem się rozwijać, uczyć od najlepszych i być członkiem zespołu, który zostanie liderem polskiego rynku recyklingu odpadów opakowaniowych. Wierzyłem, że z ówczesnym zespołem jesteśmy w stanie tego dokonać. Ostatnie lata pokazały, że ambitne cele udało się zrealizować. Nadal nie żałuję swojej decyzji, ponieważ zdobyłem ogrom nowej wiedzy, doświadczenia i poznałem wielu wartościowych ludzi.
Paweł - Wiceprezes Zarządu
Pracuję w Interzero, bo …
Chcę coś powiedzieć o ludziach z mojej pracy. Ludzie w mojej pracy to profesjonaliści – mieszanka ogromnej wiedzy branżowej, zaangażowania, odpowiedzialności, chęci do rozwoju własnego i firmy. Ludzie w mojej pracy to dobre dusze – można liczyć na wsparcie, rozmowę, otwartość ze szczyptą dystansu i poczucia humoru. Ludzie w mojej pracy to zespół – nie ma tu podziałów na lepszych czy gorszych, jesteśmy traktowani równo. I czasami trudno wyczuć kto jest dyrektorem, a kto juniorem. Panuje tu bezpośrednia, dobra atmosfera.
Monika - Kierownik Projektów
Pracuję w Interzero, bo …
Są tu ludzie, dla których praca to pasja, a nie obowiązek, czy wyłącznie sposób na zarabianie pieniędzy. Czy ja lubię swoją pracę? Tak, zdecydowanie! Mam z pracy dużą satysfakcję, fajny i zgrany zespół, wsparcie współpracowników, dużo wyzwań oraz dobrą atmosferę. Realizujemy wspólnie wiele projektów, w których jest dużo sensu i wiele możliwości rozwojowych. Mój zespół współpracuje z innymi działami w firmie jak zgrana drużyna, która gra do jednej bramki.
Alicja - Digital Manager
Pracuję w Interzero, bo …
Zaimponowała mi jakość i skala działań firmy. Firma działa w duchu zero waste solution – dba o rozwiązania bez marnowania, m.in. w zakresie gospodarowania odpadami i edukacji ekologicznej. Szukałam dla siebie miejsca, gdzie będę mogła realizować nowe cele zgodnie z powyższymi wartościami i w pełni wykorzystywać moje doświadczenie w branży. Dodatkowo pracuję wśród najlepszych specjalistów z zakresu szeroko pojętej ochrony środowiska. Dzięki temu mogę wymieniać się z nimi swoimi doświadczeniami i wiedzą oraz wspólne pracować nad rozwiązaniami nawet najbardziej problematycznych zagadnień.
Agata - Specjalista ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi
Pracuję w Interzero, bo …
Lubię panującą tutaj atmosferę, współpracę z ciekawymi ludźmi, a także poczucie równego traktowania bez względu na stanowisko. Każdy dzień przynosi mi sporo satysfakcji. Najczęściej pojawia się ona po rozwiązaniu kolejnych problemów, z którymi borykają się ludzie. Nie ma tu nudy, pojawia się sporo pomysłów i projektów, a praca z międzynarodowym zespołem poszerza horyzonty
Andrzej - IT Coordinator
Poznaj nas bliżej
Aktualne oferty pracy
Job name
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Job name an very long description text to see diffrernces in height
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Department name
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Job name
Description
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Nie prowadzimy aktualnie interesującej Cię rekrutacji?
Prześlij nam swoje CV i pozostańmy w kontakcie.
Szkolenia i webinary
Praktyczne szkolenia środowiskowe w formie stacjonarnej i zdalnej - online dla pracowników Twojej firmy
Dla Twojej wygody przygotowaliśmy aż 3 rodzaje szkoleń środowiskowych dla pracowników Twojej firmy:
- Szkolenia stacjonarne – dopasowane do indywidualnych problemów Twojej spółki, wraz z opracowaniem gotowych rozwiązań i przeszkoleniem pracowników w siedzibie firmy lub innym wskazanym przez Ciebie miejscu.
- Szkolenia online – dopasowane do indywidualnych zagadnień i specyfiki Twojej firmy. Ten rodzaj szkolenia szczególnie rekomendujemy firmom w przypadku których trudne jest zebranie wszystkich uczestników w jednym miejscu.
- Webinary – temat cyklicznych webinariów wybierany jest przez specjalistów firmy Interzero.
Wszystkie szkolenia gwarantują:
- możliwość zadawania pytań na żywo,
- wsparcie ekspertów z zakresu ochrony środowiska,
- dostęp do przydatnych materiałów edukacyjnych (prezentacji, nagrań, skryptów),
- dobrą orientację w zmianach prawnych dotyczących obowiązków środowiskowych,
- otrzymanie imiennych certyfikatów uczestnictwa.
Czekamy na Ciebie. Skontaktuj się z nami.