1000 żyć jednego kubka – Carlsberg Group i Interzero w akcji „1 zamiast 1000”

Zrozumienie problemów ekologicznych, z jakimi się mierzymy, to klucz do ich rozwiązania. To, jakie wybieramy produkty, jak korzystamy z energii, czy jak segregujemy odpady, ma wpływ na stan środowiska teraz, jak i w przyszłości.
Edukacja ekologiczna pomaga zrozumieć, dlaczego te wybory są istotne. Możemy wspierać edukację ekologiczną, uczestnicząc w warsztatach, wykładach i działaniach informacyjnych lub sami edukować innych. I to, jako Interzero, staramy się nieustannie robić.
Festiwale przyciągają setki, a nawet tysiące uczestników, co oznacza ogromne ilości jednorazowych kubków używanych tylko raz i wyrzucanych. Te kubki, często wykonane z plastiku lub pianki styropianowej, wędrują do śmietników lub wrzuca się je na ziemię, co prowadzi do ogromnych ilości odpadów.

Razem z Carlsberg Group tworzymy projekt „1 zamiast 1000”, który uświadamia, jak nasze codzienne decyzje wpływają na kształtowanie bardziej zrównoważonej przyszłości. Jeden kubek wielokrotnego użytku Brooklyn może zastąpić aż 1000 kubków jednorazowego użytku. Ten ekologiczny kubek pojawił się w sierpniu na SBM FFestival i wyruszy na kolejne wydarzenia tego typu.
Uczestnicy warszawskiego festiwalu nie tylko mogli skorzystać ze wspomnianych wielorazowych kubków, ale również mogli posłuchać paneli dyskusyjnych na temat ekologii i przyszłości opakowań, a także zrobić coś dla swojego umysłu – pójść na warsztaty jogi lub porozmawiać z psychologiem.

Edukacja ekologiczna i zaangażowanie w akcje promujące ekologiczne zachowania pomagają nam lepiej zrozumieć, jak nasze działania wpływają na nasze środowisko i jak możemy działać bardziej odpowiedzialnie. To kluczowy krok w dążeniu do zrównoważonej przyszłości, w której zachowamy naszą planetę dla przyszłych pokoleń.

Udostępnij przez: